[-]
Main Menu
Portal
Forums
Wiki
Rules
FAQs
Events Calendar
Downloads

[-]
Kreets

[-]
Latest Threads
RL Picture thread #2 (No vulgar this tim...
Last Post: Aphetoros
02-04-2018 11:13 PM
» Replies: 2492
» Views: 97734
You are a fond memory. Good night, CoTH...
Last Post: Aphetoros
02-04-2018 11:03 PM
» Replies: 21
» Views: 80316
"Is the CotH Forum Still Up...?"
Last Post: Aphetoros
02-04-2018 10:57 PM
» Replies: 31
» Views: 37654
Bingles' Feedback Thread
Last Post: Aethon
01-19-2017 01:32 AM
» Replies: 39
» Views: 40473
Sultanofswing29`s Introduction
Last Post: Sultanofswing29
09-18-2016 08:19 PM
» Replies: 3
» Views: 31773

[-]
Who's Online
There are currently no members online.

[-]
Google AdStuff

Player Pictures
#61
How cute! *cheers*
[Image: Q1-1.png]

"We are here on earth to fart around, and don't let anybody tell you different."
~Kurt Vonnegut
PM
#62
As Jeff said, you make a fabulous Wario.
Thane Gwydd: Mountain King Gwyddy
Warlord Kron: Horde Warlord
Battlecruiser Captain: Who called in the fleet?
Sir Baldwin: Knight of Stormwind
My Guide to Roleplaying Warfare!
PM
#63
I would show my pic.. But I can't. For two reasons;

One, I'm lazy.

Two, I don't have any pictures of me. I refuse to look at cameras. The flash.. the flash.. -runs into a corner, shivering with fear-


And I would have killed to be ShyGuy. -loves the Shyguys-
Furidan: The Elven Woodsman
Gazzick Tabblebolt: The Engineer Master!
[Image: a10a881f7c7a1fb2c3839d662ebaa24a.jpg]
PM
#64
I chose the worst picture of myself, I didn't want to come off as a came whore o_O

[Image: 6q0acsp.jpg]

I have contacts, and a much nicer haircut now.


ROFL ROFL ROFL AN EVER WORSE ONE.

That's my bestfriend Jordyn btw. :)
[Image: 86e3edl.jpg]

I hate Napolean Dynamite btw, this is from a while back.
PM
#65
[Image: 8f30eig.jpg]

Yeah.. it's me alright!

(Camera sucks, it does!)
PM
#66
Quote:Varithos wrote:

Two, I don't have any pictures of me. I refuse to look at cameras. The flash.. the flash.. -runs into a corner, shivering with fear-

I had to get my passport photo taken four times, flash messes me up. My eyes squint everytime, or go half lidded. Either way I look stoned out of my mind, and air port security would love that.
You can't wax that.
PM
#67
Haha! Siv, great one, great one. That made me laugh quite a bit.
Thane Gwydd: Mountain King Gwyddy
Warlord Kron: Horde Warlord
Battlecruiser Captain: Who called in the fleet?
Sir Baldwin: Knight of Stormwind
My Guide to Roleplaying Warfare!
PM
#68
Lol! I can imagine. I'm not allowed near airports. Not after that kitten massacr-

I mean, because I'm afraid of flying. That's it, yeah, that'll work.
Furidan: The Elven Woodsman
Gazzick Tabblebolt: The Engineer Master!
[Image: a10a881f7c7a1fb2c3839d662ebaa24a.jpg]
PM
#69
I take that as a threat to the safety o' me lovely, lovely, Yoshi!

- Yoshi is totally my kitty -
Thane Gwydd: Mountain King Gwyddy
Warlord Kron: Horde Warlord
Battlecruiser Captain: Who called in the fleet?
Sir Baldwin: Knight of Stormwind
My Guide to Roleplaying Warfare!
PM
#70
I refuse to post pics. I hate my pics... HATE!
Undead palladins???? Hmm thats odd.
Sersay I love the Undead palladin, I made it my comp background =D
PM
#71
Mine pics!

First one:

[Image: IMGP5122.jpg]

Same pic, just modified:

[Image: AffectionateRage.png]

Of course, these are from, like... A year ago.
PM
#72
[Image: 100_0087.jpg]

I've had people tell me I'm the non-fat/sexy Jack Black.
[Image: desc_head_freemasons.jpg]

△Move along.△


△△
△△△
△△△△

PM
#73
Jack Black is sexy as he is. :)
PM
#74
Bleep
PM
#75
Alrighty, having some difficulty here....how exactly do I get an image on this thing?
PM


Possibly Related Threads...
Thread Author Replies Views Last Post
  Another let's player on the youtubes? Seriously?! Yep! Nick 9 269 01-22-2013, 04:14 AM
Last Post: Roxas65
  ArmA devs jailed in Greece for taking pictures of military base Nymus 24 908 01-19-2013, 12:33 PM
Last Post: Roxas65
  'Tabletop RPG Player Hunting' Xigo 19 668 05-21-2012, 09:29 PM
Last Post: Dae
  A Vouch for Being Chill, GM/Player Relations DiesUltime 13 472 03-03-2011, 10:25 PM
Last Post: ToxicFrozt
  Hello from a new player! KT28 11 277 05-03-2010, 08:15 PM
Last Post: Tobeh



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

youth-backhand
This forum uses Lukasz Tkacz MyBB addons.